פינוי, שיפוץ והשמשת מקלטים ומרחבים מוגנים (פתרונות מיגון ממ"ד, ממ"ק, מרחבים מוגנים ומקלטים)

שיפוץ מקלטים ומרחבים מוגנים

כתצאה משימוש נרחב במקלטים ומרחבים מוגנים כמחסנים, עם הזמן מקום כה חשוב זה לטובת מיגון בעת הצורך הפך למקום בלתי שמיש וראוי לשהיה של אנשים ולכן אנו מציעים לכם שירות של שיפוץ מקלטים ומרחבים מוגנים במטרה להביא אותם למצב ראוי לשימוש בהישמע אזעקות אמת.

אז אילו שירותים אנו מציעים במסגרת השיפוץ של המקלט שלכם?

קודם כל הכל יתחיל מפינוי וניקוי המקלט שלכם מחפצים שאין בהם שימוש וגם פסולת שמצד אחד תוספת מקום ומצד השני עם הזמן אפילו יכולה להזיק לבני אדם מהבחינה הבריאותית.

לאחר פינוי המקלט נשמח להציע לכם תיקונים שונים במקלט והשמשת המקלט כגון החלפת תאורה לא תקינה או לא מתאימה למקום, בדיקת פתחי אוורור, בדיקת מפוחים להגברת לחץ במקלט ויצירת הפרשי לחצים רואיים בין פנים לחוץ (למניעת חדירת חל"כ מבחוץ פנימה למקלט במידה ויש התקפה כימית).

נבדוק אטמים המותקנים על דלתות כניסה למקלט וגם על פתחי מילוט, נבדוק האם סולמות שלצד פתחי מילוט תקינים וניתנים לשימוש בטוח בעת הצורך וכמובן נבדוק ידיות נעילה של דלתות הכניסה ופתחי מילוט אם זה מחוץ למקלט וא זה בתוך המקלט.

נבדוק הימצאות של מיכל מים נקי ותקין שניתן למלא בו מים לצורך שימוש בהם בעת שהיה ממושכת במקלט.

לאחר מכן נשמח לצבוע קירות ותקרת המקלט בצבע לבן טרי כולל סימונים זוהרים בליה/חושך במידה ויש הפסקת חשמל וכמובן נשמח להציע לכם שירות של התקנת ריצוף על רצפת בטון שיהיה נעים להימצא במקלט בשעת הצורך וגם קבלן שיפוצים של מקלטים יבדוק שהריצוף החדש יצור מצב של רצפה אחידה וישרה בכל חלל המקלט ו/או מרחב מוגן שלכם (מניח שאין צורך להסביר למה בעלי דירות בבניינים עם מקלט מעדיפים ריצוף חדש ואם תרצו שנראה לכם תמונות של רצפת בטון מקורית של מקלט ישן וגם תמונות לאחר הדבקת בלטות ויישור הרצפה, מוזמנים לפנות אלינו וקבלן שיפוצים העוסק בתחוחם שיפוץ מקלטים, ישמח להציג לכם תמונות לפני ואחרי 🙂 ).

ניקוי פתחי האוורור של המקלט במסגרת תהליך ניקוי והשמשת מקלט תת קרקעי - פינוי וניקוי מקלטים, שיפוץ תיקון והשמשת מקלטים, מרחבים מוגנים, ממ"דים, ממ"קים ועוד

התקנת תאורה חדשה במקלט לאחר צביעה ושיפוץ - פינוי וניקוי מקלטים, שיפוץ תיקון והשמשת מקלטים, מרחבים מוגנים, ממ"דים, ממ"קים ועוד

ריצוף חדש של רצפת המקלט לאחר שיפוץ המקלט - פינוי וניקוי מקלטים, שיפוץ תיקון והשמשת מקלטים, מרחבים מוגנים, ממ"דים, ממ"קים ועוד

חייגו לקבלת מידע נוסף! דילוג לתוכן